معرفی مدل های ماشین ظرف شویی و مهم ترین نکات جهت خرید آن ها

0 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
معرفی مدل های ماشین ظرف شویی و مهم ترین نکات جهت خرید آن ها
چکیده مقاله :

امروزه ماشین های ظرف شویی به یکی از اصلی ترین لوازم های برقی در هر خانه ای تبدیل شده اند و روز به روز استفاده از آن در حال گسترش است

امروزه ماشین های ظرف شویی به یکی از اصلی ترین لوازم برقی در هر خانه ای تبدیل شده اند و روز به روز استفاده از آن در حال گسترش است. از همین رو در این مقاله قصد داریم 4 مدل از ماشین های ظرف شویی را به شما معرفی کنیم و در آخر با یادآوری مهم ترین نکات در هنگام خرید ماشین های ظرف شویی، شما را در تصمیم گیری جهت انتخاب مناسب ترین ماشین ظرف شویی خانه تان راهنمایی کنیم.

ماشین ظرف شویی مناسب خانواده های کوچک ( 6 تا 8 نفره )

ماشین های رومیزی به ماشین های ظرف شویی 6 تا 8 نفره گفته می شود. این ماشین های ظرف شویی مناسب خانواده های 3 یا 4 نفره می باشد که خیلی هم اهل مهمانی دادن نیستند. این نوع از ماشین های ظرف شویی به سرعت پر می شوند و قیمتی ارزان تر از انواع ایستاده آن دارند. به طور معمول 72 تا 108 پارچه ظرف در این ماشین ها جای می گیرند. برخی از ماشین های ظرف شویی 8 نفره، 1+8 هستند و این به معنی قابلیت آن ها در جای دادن کمی بیشتر از انواع 8 نفره آن می باشد. در زمان خرید ماشین های ظرف شویی کوچک حتما سیستم شستشوی آن ها را بررسی کرده و از قدرت شستن ظرف های خیلی چرب و خشک در آن مطمئن شوید.

ماشین های ظرف شویی پر طرفدار ( 12 نفره )

ماشین های ظرف شویی 12 نفره معمولا به عنوان پرطرفدار ترین نوع ماشین ظرف شویی شناخته می شوند و به طور معمول قابلیت جای دادن 144 پارچه ظرف را در داخل خود دارند. این نوع از ماشین ظرف شویی برای خانواده های پررفت و آمد مناسب می باشد. برخی از ماشین های ظرف شویی 12 نفره، 1+12 و این به معنی قابلیت آن ها در جای دادن کمی بیشتر از انواع 12 نفره آن می باشد. در زمان خرید این نوع از ماشین ظرف شویی بهتر است آن دسته ای را انتخاب کنید که از قابلیت تنظیم ارتفاع سبد و گزینه ای برای زمان شروع کار برخوردار بوده و دارای قدرت نیم شور می باشند. به این معنی که با پر کردن نصف ظرفیت ماشین هم می توانند ظرف ها را با مصرف آب و شوینده کمتری بشویند.

ماشین های ظرف شویی حساس و کم مصرف ( 14 نفره )

از پرحجم ترین و بزرگ ترین ماشین های ظرف شویی موجود در بازار، ماشین های ظرف شویی 14 نفره می باشد که ظرفیت شستشوی حدود 160 تکه ظرف را دارد. خانواده های پرجمعیت و پر رفت و آمد اغلب این نوع از ماشین ظرف شویی را انتخاب می کنند. اغلب این نوع از ماشین های ظرف شویی دارای سیستم شستشوی مختلف برای شستن ظرف های خیلی چرب، ظرف های کمتر از ظرفیت ماشین و ظرف های نه چندان کثیف می باشند. در زمان خرید این نوع از ماشین ظرف شویی بهتر است آن دسته ای را انتخاب کنید که قابلیت تشخیص خودکار میزان کثیفی ظرف را دارند. چرا که این ماشین ها نسبت به انواع عادی، آب و شوینده کمتری مصرف می کنند.

ماشین های بخارشوی یا قابلیت لکه بری خوب

هنگام استفاده از ماشین های ظرف شویی قدیمی، پیش از جای دادن ظروف در داخل ماشین باید آن ها را آب کشی کرد و از این موضوع اغلب افراد ناراضی هستند. از همین رو ماشین ظرف شویی بخار شویی با قابلیت جدیدی تولید شده است که به جای آب، با بخار داغ آب، ظرف های کثیف و حتی خشک را می شوید. از مزیت دیگر این نوع از ماشین ظرف شویی مصرف آب و انرژی بسیار پایین و قدرت بخار بالا و لکه بری بسیار خوب می باشد. از این رو اگر به تازگی قصد خرید ماشین ظرف شویی دارید، این نوع از ماشین ظرف شویی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

نکاتی که در خرید ماشین ظرف شویی باید به آن ها توجه کنید :

  • ماشین ظرف شویی مورد نظر دارای سیستم شستشوی ظرف های خیلی چرب باشد
  • دارای سیستم شستشوی متوسط خودکار جهت شستن ظرف های نه چندان کثیف باشد
  • دارای سیستم شستشوی ظرف های کم چرب یا با چربی متوسط باشد
  • ماشین ظرف شویی باید ظرف ها را در سه مرحله بشوید
  • رده مصرف برق یا انرژی آن باید از A به بالا باشد ( A، +A، +2A، +3A )
  • دارای سیستم شستشوی سریع روزانه برای شستن ظرف هایی که اصلا چرب نیستند مانند ظرف میوه یا استکان چای باشد
  • دارای سیستم شستشوی ظرف های ظریف باشد
  • دارای سیستم شستشوی بدون پاک کننده و شوینده یا سیستم شستشوی میوه باشد
  • دارای فیلتر مخصوص بزرگ و میکروسکوپی جهت جمع آوری باقی ماننده غذای های موجود در ظرف باشد
  • دارای سیستم آب پاشی و سبد مخصوص قاشق و چنگال باشد
  • گارانتی داشته باشد
  • دارای سیستم خشک کن مناسب باشد
  • قابلیت تنظیم ارتفاع سبد داشته باشد
  • قابلیت براق کردن ظروف داشته باشد

انواع ماشین لباس شویی قابل سفارش در فروشگاه تیز فروش:

ماشین لباس شویی ال جی

ماشین لباس شویی سامسونگ

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخض های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه تیز فروش محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب