راهنمای خریدیخچال

0 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
راهنمای خریدیخچال
چکیده مقاله :

سایت تیزفروش این مقاله را برای افزایش اطلاعات مشتریانش و کمک به خرید و انتخاب یخچال مناسب مورد نیاز آن ها تهیه کرده است.

یخچال ها یکی از محصولات خانگی لازم و ضروری در زندگی روزمره می باشند و کاربرد زیادی در زندگی روزانه دارند و دقت در انتخاب و خرید یخچال ها می تواند یکی از دغدغه های مردم به شمار رود. علاوه بر این با توجه به این که تنوع مدل ها و برندهای یخچال بسیار زیاد می باشد قطعا در هنگام انتخاب سبب سردرگمی می گردد. اما می خواهیم در این مقاله شما را راهنمایی کنیم تا در هنگام خرید با هیچ گونه مشکلی مواجه نگردید و به راحتی بتوانید انتخابی عالی داشته باشید.

نکته کلیدی در هنگام انتخاب این است که بایستی شما یخچالی را انتخاب نمایید که متناسب نیاز شما باشد و بتواند بدون هیچ گونه مشکل نیازتان را برطرف نماید. همچنین بایستی به ویژگی ها و امکانات آن نیز توجه نمود.

 

یخچال

ظرفیت

اندازه و ظرفیت یک یخچال برای خانم ها از نکات مهمی در هنگام خرید می باشد و می تواند یکی از اولویت های افراد در هنگام خرید به شمار رود. شما در این مورد می توانید با توجه به تعداد افراد خانواده یخچال با ظرفیت مناسب را انتخاب نمایید. برای مثال برای خانواده های 1 تا 2 نفره یخچال هایی با ظرفیت ۲۵۰-۳۸۰ لیتر بسیار مناسب می باشد و می تواند پاسخگوی نیازهای آن ها باشد و برای خانواده های 3 تا 4 نفره یخچال هایی با ظرفیت 350 تا 530 لیتر از گزینه های عالی می باشند. در نهایت برای خانواده های 5 نفر به بالا بایستی یخچال هایی با ظرفیت 440 لیتر به بالا تهیه گردد و این یخچال ها به راحتی می توانند پاسخگوی نیاز این خانواده ها باشند. البته بهتر است که به آینده نیز فکر کنید، زیرا که امکان دارد تعداد اعضای خانواده افزایش یابد و در کل ما یخچال های کوچک را پیشنهاد نمی کنیم، چون بهره وری آن ها پایین می باشد و در دراز مدت می توانند هزینه های ناشی از تعمیر های زود هنگام را بر شما تحمیل نمایند.

عادت خرید روزانه

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید یخچال توجه به عادت های خرید روزانه می باشد بطوریکه اگر شما عادت دارید خریدهای روزانه داشته باشید و مواد غذایی زیادی می خرید بایستی به فکر خرید یخچال با ظرفیت خریدهایتان باشید و حتما باید این نکته را در نظر داشته باشید. البته در این جا یک نکته ی دیگر بایستی مورد توجه قرار گیرد و آن مربوط به مصرف انرژی های اضافه در یخچال هایی با ظرفیت و گنجایش بسیار بالا می باشد. یعنی اگر که عادت به خریدهای اضافی و روزانه ندارید نیازی به یخچال های بزرگ ندارید.

یخچال

خرید با توجه به مدل و نوع یخچال

همان گونه که می دانید یخچال ها انواع مختلفی دارند و می توانند هنگام خرید مورد توجه قرار گیرند که ما در این راستا تمامی مدل ها را مورد بررسی قرار می دهیم. ابتدا مدل های مختلف به همراه ظرفیت هایشان را معرفی می نماییم و پس از آن به بررسی هر کدام می پردازیم.

یخچال ها انواع مختلفی دارند که شامل فریزر بالا، فریزر پایین، درب فرانسوی، ساید بای ساید، دو قلو و ... می باشند. توجه داشته باشید که معمولا یخچال های فریزر بالا از ظرفیت 14.5 تا 20 فوت برخوردارند. یخچال های فریزر پایین نیز از ظرفیت 19 تا 25 فوت، یخچال های درب فرانسوی از ظرفیت 18 تا 32 فوت، یخچال های ساید بای ساید 20 تا 29 فوت و یخچال های دوقلو از ظرفیت 32 تا 41 فوت بهره می برند.

یخچال های فریزر بالا و فریزر پایین

این سری یخچال ها از گزینه های مناسب برای خانه هایی با مساحت کم می باشند زیرا که از طراحی جمع و جوری برخوردارند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. علاوه بر این از گزینه های مناسب جهت استفاده خانواده هایی با جمعیت کم می باشند و اما تنها مشکلی که یخچال های فریزر بالا دارند این است که بایستی هنگامی که می خواهید مواد غذایی داخل یخچال را خارج نمایید بیش از حد خم و راست شوید و این گونه سبب اذیت شدن افراد می گردد، که ممکن است باعث دیسک و موارد دیگری شود. اما در یخچال های فریزر پایین این گونه نیست، از مزایای این نوع یخچال ها قیمت مناسب آن ها می باشد که بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

یخچال

یخچال های درب فرانسوی

توجه داشته باشید که در طراحی درب یخچال های  به سبک درب فرانسوی، فریزر در پایین قرار دارد و یخچال که روی آن قرار گرفته است از دو درب برخوردار می باشد که همانند پنجره از وسط به طرفین باز می شوند. این مدل‌ها در مواقعی که با کمبود جا مواجه هستید بسیار کاربردی می باشند و می توانند به راحتی کمبود جا را بر طرف نمایند.  در ضمن توجه فرمایید که  فضای خوبی در بخش فریزر ارائه می‌دهند که برای نگهداری موارد حجیم مناسب و کاربردی است. البته شایان ذکر است که در صورت استفاده از این نوع یخچال ها باید آشپزخانه ای با فضای زیاد در اختیار داشته باشید زیرا که این نوع یخچال ها فضای زیادی را به خود اختصاص می دهند.

یخچال های ساید بای ساید

در یخچال های ساید بای ساید فریزر و یخچال در کنار هم قرر گرفته اند و معمولا فضای یخچال و ظرفیت آن نسبت به فضا و ظرفیت فریزر بالاتر می باشد. این نوع یخچال ها نیز همانند یخچال های درب فرانسوی فضای زیادی را اشغال می نمایند و در صورت استفاده از آن ها بایستی آشپزخانه ای با فضای بالا را در اختیار داشته باشید.

یخچال اصلی

یخچال های دوقلو

یخچال های دوقلو از گزینه های مناسب برای خانواده های پرجمعیت می باشد، زیرا که از فضای بسیار زیادی برخوردارند و می توانند مقدار زیادی مواد غذایی را ذخیره نمایند و این امکان را برای شما فراهم می نماید تا در هر دو بخش فریزر و یخچال مواد غذایی حجیم را قرار دهید و نگران کمبود جا نباشید. تنها مشکلی که این نوع یخچال ها دارند این است که فضای زیادی را به خود اختصاص می دهند و آن ها نیز نیازمند آشپزخانه با مساحت بالا می باشند.

نتیجه گیری

با توجه به موارد ذکر شده مطمئنا متوجه شده اید که علاوه بر امکانات و ویژگی های یخچال نوع آن ها نیز می تواند در هنگام خرید بسیار موثر باشد و مورد توجه قرار گیرد، همچنین سعی کنید قبل از خریدتان از ظرفیت یخچال خود را تعیین کنید سپس درمورد بخش های دیگر یخچال تصمیم گیری کنید.

انواع یخچال قابل سفارش در فروشگاه تیز فروش:

یخچال ال جی

 

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخض های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه تیز فروش محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب