لطفا برای‌ استعلام قیمت لحظه ای خرید و مشاوره با این شماره ها در ارتباط باشید.

جهانگیری 09187777014
پشتیبانی 08734231799

بهترین برند های لوازم خانگی برای خرید جهیزیه عروس 

0 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
بهترین برند های لوازم خانگی برای خرید جهیزیه عروس 
چکیده مقاله :

لوازم برقی آشپزخانه یکی از اصلی ترین لوازم در هر خانه ای می باشد انتخاب بهترین مارک لوازم برقی آشپزخانه علاوه بر آن زیبا و مدرن می باشد، عملکرد بهتری در طولانی مدت خواهد داشت.

لوازم برقی آشپزخانه یکی از اصلی ترین لوازم مصرفی در هر خانه ای می باشد خصوصا اگر تازه عروس هستید و با همسرتان به منزلی جدید می روید. انتخاب بهترین مارک لوازم برقی آشپزخانه علاوه بر آن زیبا و مدرن می باشد، عملکرد بهتری در طولانی مدت خواهد داشت. از این رو در ادامه شما را با برترین برند های لوازم خانگی موجود در بازار براید خرید جهیزیه تان آشنا کرده و نقاط قوت و ضعف آن را با یکدیگر بررسی می کنیم. لازم به ذکر است تمامی برند های زیر را می توانید از بازار لوازم خانگی تهران یا شهرستان، سایت های فروش اینترنتی و بازار های غرب و جنوب کشور تهیه کنید. با تیز فروش همراه باشید تا بهترین برند های لوازم خانگی برای خرید جهیزیه عروس را به شما معرفی بکنیم:

معرفی برند بوش ( Bosch )

برند بوش در سال 1886 توسط رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. فعالیت این شرکت در زمینه تولید و خدمات الکترونیک و مکانیک لوازم صنعتی بوده و سالیان سال است به عنوان یک برند معروف و معتبر در ایران شناخته می شود. به طور کلی محصولات برند بوش دارای عمر بالای بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. لباس شویی و ظرف شویی بوش جزو بهترین محصولات این شرکت بوده و به اصطلاح مرگ ندارند. این برند اعتبار بسیار بالایی در میان مردم داشته و شعار اصلی رابرت بوش " ترجیح می دهم سرمایه ام را از دست دهم تا اعتماد شما را " از همین موضوع نشات می گیرد. 

معرفی برند سامسونگ ( Samsung )

برند سامسونگ در سال 1938 در کشور کره تاسیس شد. این شرکت در ابتدا به عنوان شرکت صادرات فراورده های دریایی فعالیت می کرد اما در دهه های بعدی به تولید لوازم خانگی و موبایل و لوازم ارتباطی پرداخت به طوری که این برند در رقابت با سرسخت ترین رقیبان همچون اپل می باشد. تلویزیون و یخچال سامسونگ جزو بهترین محصولات این شرکت می باشند. این شرکت در طی سالیان گذشته به پیشرفت های زیادی دست یافته و دارای تیم تحقیق و توسعه قوی می باشد.

معرفی برند ال جی ( LG )

برند ال جی در سال 1985 و با نام گلداستار و گلدات در کشور کره تاسیس شد. این شرکت در ابتدا به تولیدات الکترونیکی می پرداخت و بعدها با تغییر نام خود به ال جی به تولید لوازم خانگی پرداخت. انواع محصولات برند ال جی با ضمانت گلدیران در کشور ما عرضه می شوند. برند ال جی در رقابت با سایر برند های مطرح اروپایی و آمریکایی بوده و توانسته است با کاهش قیمت محصولات خود نسبت به سایر برند ها همچون برند سامسونگ، قسمتی از سهم بازار را در اختیار خود قرار دهد. دیزاین و کاربردی بودن محفظه های یخچال های ال جی زبانزد تمام عروس خانم ها می باشد. 

معرفی برند تفال ( Tefal )

برند تفال در سال 1956 در کشور فرانسه تاسیس شد. این شرکت در ابتدا به تولید لوازم برقی کوچک و لوازم آشپزی می پرداخت تا اینکه کم کم به تولید لوازم برفی آشپزخانه روی آورد. محصولات این برند بیشتر حالت کلاسیک داشته و تا کنون هیچ برندی توانانی شکست پلوپز و اتو های تفال را نداشته است. در حال حاضر برند تفال هیچگونه نمایندگی رسمی برای فروش محصولات خود ندارد اما شرکت هایی وجود دارند که  محصولات این برند را به کشور وارد کرده و با جستجو در اینترنت می توانید آن ها را پیدا کنید. 

معرفی برند دوو 

برند دوو در سال 1967 در کره جنوبی تاسیس شد و به تولید لوازم برقی کوچک و خودرو پرداخت. برند دوو دوستار محیط زیست، خانواده و سلامت بوده و از فناوری های جدید جهت رسیدن به این هدف استفاده می کند. ظرف شویی های دوو بهترین محصول  شناخته شده این برند می باشند. 

معرفی برند امرسان

برند امرسان در سال 1360 تاسیس شد. این برند یخچال های بسیار زیبایی تولید می کند و خدمات پس از فروش آن ها نیز در ایران بی نظیر است. همچنین از قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر برند ها برخوردار می باشد.

معرفی برند پارس خزر

برند پارس خزر در سال 1347 با همکاری کارخانه توشیبای ژاپن و شرکت پارس توشیبا، در استان گیلان تاسیس شد. این برند هم اکنون بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی برقی در ایران شناخته می شود. هیتر برقی، جاروبرقی عصایی و پلوپز پارس خزر از بهترین محصولات این برند می باشند. 

معرفی برند فلر ( Feller )

برند فلر در سال  1994 در کشور آلمان تاسیس  شد. عملکرد محصولات فلر بسیار بالا بوده و دارای عمر زیادی می باشند. قهوه ساز این برند با وجود قیمت ارزان آن کارایی بسیار بالایی دارد. این برند نمایندگی در ایران نداشته اما با کمی جستجو در اینترنت و بازار می توانید آن را پیدا کنید. 

معرفی برند اسنووا

برند اسنووا در سال 1384 در اصفهان تاسیس شد. این برند یکی از برترین محصولات ایرانی می باشد که مشتریان می توانند به صورت مستقیم با کارخانه آن در ارتباط باشند. یخچال فریزر های اسنوا بهترین محصول این برند شناخته می شوند. 

نکاتی برای خرید لوازم خانگی جهیزیه

برای خرید لوازم خانگی منزل خود، باید اطلاعات جامع و درستی از برند های لوازم خانگی و عملکرد های آن ها داشته باشیم. حتما شما هم از اطرافیان خود شنیده اید که هر کدام از برند های لوازم خانگی دارای یک محصول منحصر به فرد با کارکرد بالا دارند. برای مثلا برند بوش در محصول اتوی لباس خود بسیار معروف است. البته برند بوش جزو یکی از برند هایی می باشد که اگر ترجیح می دهید همه وسایلتان را از یک برند خریداری کنید، به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

به چه نکاتی هنگام خرید لوازم خانگی باید توجه داشت ؟

  • میزان مصرف انرژی محصول
  • تکنولوژی های مصرف بهینه آب و برق
  • آلودگی صوتی
  • دارا بودن تکنولوژی های جدید
  • نوع گارانتی و خدمات پس از فروش

تشخیص لوازم خانگی اصل از تقلبی

برای آن که بتوانیم لوازم خانگی اصل را از تقلبی بازشناسیم باید محصول مورد نظر خود را در سایت رسمی شرکت تولید کننده آن جست و جو کنیم و در صورت موجود بودن، مشخصات و شکل ظاهری آن با محصولی که قصد خرید آن را داریم بررسی کنیم. پیشنهاد ما به شما این است که لوازم خانگی مورد نظر خود را از یک نمایندگی مستقیم فروش خریداری کنید تا اینگونه دیگر نگران تقلبی بودن محصول خود را نداشته باشید.

بهترین زمان جهت خرید لوازم خانگی

غالب نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر فروش لوازم خانگی در برخی از ایام سال دارای فروش ویژه بوده و تخفیف های خوبی را برای مشتری های خود در نظر می گیرند. برخی از نمایندگی و فروشگاه ها نیز دارای شرایط خرید اقساطی و بدون بهره لوازم خامگی بوده و روز های شگفت انگیزی را برای ارائه آن ها به مشتریان در نظر می گیرند. از این باید این ایام و روزها را از دست نداده و پیگیر آفر های ویژه آن ها باشید.

قیمت بهترین برند لوازم خانگی

به طور کلی لوازم خانگی با مارک خوب دارای هزینه ی بیشتری است اما در مقابل دارای آپشن های بیشتر و بهتری است و محصول شما را ارزشمند و طول عمر مفید آن را طولانی تر می کند. در زیر برای مثال قیمت خرید برخی از لوازم خانگی برند بوش را در سال 99 آورده ایم :

ماشین ظرف شویی بوش : 10 تا 18 تومان

ماشین لباس شویی بوش : 10 تا 18 تومان

فر توکار بوش : 15 الی 25 تومان

( این سه محصول به ترتیب پرفروش ترین محصولات لوازم خانگی بوش می باشند )

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخض های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه تیز فروش محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب