لطفا برای‌ استعلام قیمت لحظه ای خرید و مشاوره با این شماره ها در ارتباط باشید.

جهانگیری 09187777014
پشتیبانی 08734231799

تلویزیون مناسب برای خانواده

0 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
تلویزیون مناسب برای خانواده
چکیده مقاله :

تلویزیون یکی از کاربردی ترین لوازم مصرفی در هر خانه ای می باشد و از همین رو انتخاب یک تلویزیون مناسب بسیار مهم است. امروزه تلویزیون های هوشمند در تمامی فروشگاه های تجهیزات صوتی و تصویری وجود دارند.

تلویزیون یکی از کاربردی ترین لوازم مصرفی در هر خانه ای می باشد و از همین رو انتخاب یک تلویزیون مناسب بسیار مهم و حیاتی است. امروزه تلویزیون های هوشمند یا اسمارت تی وی ها در تمامی فروشگاه های تجهیزات صوتی و تصویری وجود دارند. در ادامه شما را جهت انتخاب مناسب ترین تویزیون برای خانه تان راهنمایی خواهیم کرد. 

تلویزیون های هوشمند

تلویزیون های هوشمند که به آن ها تلویزیون های متصل به شبکه نیز گفته می شود، امکانات فراوانی همچون وبگردی در اینترنت، اتصال به دستگاه های هوشمند مثل گوشی همراه، تبلت و رایانه، مشاهده کلیپ های آنلاین، اجرای برخی از بازی ها و امکان فرمان های صوتی یا حرکتی به کنترل را در اختیار افراد قرار می دهد. 
تلویزیون های هوشمند قابلیت ارتباط به شبکه به صورت کابلی یا بی سیم را داشته و امکاناتی همچون وبگردی را با استفاده از نرم افزار های از پیش نصب شده روی دستگاه در اختیار مشتری قرار می دهد. اما یکی از بزرگ ترین عیوب این تلویزیون ها، عدم به روز رسانی آن ها پس از مرور زمان بوده به طوری که با پیشرفت تکنولوژی، این تلویزیون ها دیگر کاربرد نداشته و بلااستفاده خواهند ماند. 

توصیه هایی هوشمندانه در هنگام خرید تلویزیون

  •  زمان زیادی را جهت بررسی هوشمند بودن دستگاه و امکانات آن صرف نکنید.
  •  امکانات گوناگون و متعدد دستگاه را نادیده گرفته و تنها به نیاز اصلی خود از یک تلویزیون توجه کنید حتی اگر نیازی به تلویزیون هوشمند ندارید از خرید آن صرف نظر کنید.
  •  توجه داشته باشید که مزیت تلویزیون های هوشمند در بهره مندی از قابلیت اتصال به شبکه بوده و این قابلیت به وسیله دانگل های بی سیم موجود در بازار مثل کروم کست به آسانی در اختیار شما قرار می گیرد.
  •  دانگل ها در مقایسه با تلویزیون های هوشمند دارای به روز رسانی مداوم و پشتیبانی مناسب تر و بی دردسر تر می باشد. 

اندازه مناسب تلویزیون

با توجه به اندازه گیری و بدست آوردن میانگین فاصله های گوناگون می توان اندازه مناسب تلویزیون را برای خانه خود بدست آورید. برای روشن شدن مطلب تصور کنید در دیوار مقابل شما یک تلویزیون قرار دارد. در بهترین شرایط باید از هر دو طرف با زاویه 45 درجه به لبه سمت چپ و راست تلویزیون دید داشته باشید. در این هنگام یک مثلث متساوی الساقین تشکیل خواهد شد که ارتفاع آن میزان فاصله شما از تلویزیون بوده و قائده آن نیز طول صفحه نمایش تلویزیون را نشان می دهد. بنابراین می توان با اندازه گیری میزان طول و توجه به نسبت اندازه صفحه نمایش، عرض آن را نیز محاسبه کرده و سپس قطر مستطیل را که نشان دهنده اندازه تلویزیون است، محاسبه کرد. 

مهم ترین نکات جهت انتهاب مناسب ترین تلویزیون

  •     اندازه تلویزیون مساوی با قطر صفحه نمایش می باشد.
  •    انتخاب اندازه های کوچک تر یا بزرگ تر هیچگونه مشکلی نداشته اما استاندارد و ایده آل اندازه تلویزیون جهت راحتی افراد، همان فرمول گفته شده در بالا می باشد.
  •     هر اینچ برابر با 5/2 سانتی متر می باشد.
  •     با دانلود ابزار محاسبه گر می توان میزان فاصله و نسبت صفحه نمایش را وارد کرده و حداقل اندازه پیشنهادی را بدست آورد.
  •     نسبت اندازه تصویر به صورت 4:3 یا 16:9 و یا 16:10 نمایش داده می شود. این اعداد نشانگر نسبت طول به عرض سفحه نمایش می باشند. 
     

انواع تلویزیون های قابل سفارش در فروشگاه آنلاین شو:

تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سونی

تلویزیون ال جی

تلویزیون شیائومی

تلویزیون هایسنس

تلویزیون شارپ

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخض های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه تیز فروش محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب