کنترل تلویزیون با استفاده از دستگاه Android و Ios

0 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
کنترل تلویزیون با استفاده از دستگاه Android و Ios
چکیده مقاله :

تمامی دستگاه هایی که ما به صورت روزمره در زندگی از آن ها استفاده می کنیم همچون تلویزیون و گوشی های هوشمند، به عنوان دستگاه های مبتکر شناخته می شوند.

تمامی دستگاه هایی که ما به صورت روزمره در زندگی از آن ها استفاده می کنیم همچون تلویزیون و گوشی های هوشمند، به عنوان دستگاه های مبتکر شناخته می شوند. بنابراین از این دستگاه های هوشمند باید به شکلی هوشمند استفاده کرد. تاامروز از IR Remotes  ها جهت کنترل نمودن تلویزیون ها استفاده می شد اما اکنون با توسعه فناوری، امکان کنترل نمودن تلویزیون و حتی گوشی های موبایل از راه دور وجود دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با روشی ساده جهت کنترل نمودن تلویزیون خود از طریق تلفن هوشمندتان آشنا کنیم. همچنین با بعضی برنامه های طراحی شده برای کنترل نمودن دستگاه آشنا خواهیم شد.  

تبدیل نمودن گوشی خود به کنترل تلویزیون

در ادامه این مطلب شما را با برخی از برنامه های اندروید و آیفون آشنا می کنیم تا از طریق آن ها بتوانید دستگاه های الکترونیکی IR خود را از راه دور کنترل کرده و تنها با پیکربندی آن ها از طریق گوشی هوشمند خود استفاده کنید. 

Smart – IR – Remote – AnyMote

این برنامه یکی از بهترین برنامه ها برای گوشی های اندروید بوده و امکان کنترل نمودن دستگاه های هوشمند اطراف شما را فراهم می کند. جهت دانلود این برنامه می توانید به فروشگاه Google Play  رفته و یا از سایت های گوناگون آن را تهیه کنید. این برنامه بسیار خوب جهت کنترل تلویزیون، Ac و سایر دستگاه های فعال شده IR در اطراف شما کاربرد دارد. 

Easy Universal TV Remote

این برنامه نیز یکی دیگر از برنامه های مفید و خوب جهت کنترل دستگاه های هوشمند بوده و امکان دانلود آن به صورت رایگان در فروشگاه Google Play وجود دارد. همچنین با استفاده از این برنامه امکان کنترل دستگاه اندرویدی تنها با جفت شدن با وسیله خود و یا وارد کردن جزئیات دستگاه مورد نظر وجود دارد. به طور کلی با استفاده از این برنامه امکان کنترل بسیاری از دستگاه های دارای Wifi و Bluetooth با گوشی همراه وجود دارد. این برنامه در تلویزیون های ال جی، سامسونگ، سونی، ویزیو، پاناسونیک، شارپ و ... کاربرد دارد. در صورتی که بر روی تلویزیون خود کاربردی نداشت باید منتظر جدید ترین آپدیت برنامه باشید. 

Smart TV Remote

عملکرد این برنامه نیز مانند برنامه های گفته شده بوده و امکان دانلود آن به صورت رایگان در فروشگاه Google Play وجود دارد. با استفاده از این برنامه می توان دستگاه مورد نظر را کنترل کرده و سپس از نوع مدل آن برای کنترل آن دستگاه از طریق دستگاه اندوریدی خود استفاده کرد. 

Android TV Remote Control

قابلیت استفاده از این برنامه برای گوشی های اندروید و ios وجود دارد. به آسانی می توانید بین حالت های d – pad  و  touchpad جابجا شده و به محتوا برسید و سپس بازی های خود را در دستگاه Android TV انجام دهید. جهت شروع جستجوی صوتی بر روی میکروفن ضزبه زده و یا از صفحه کلید اندروید برای وارد نمودن متن در تلویزیون استفاده کنید. 

Irule For iPhone

این برنامه مختص به دستگاه های ios بوده و دانلود آن رایگان می باشد. طراحی این برنامه به صورت خاص و ویژه بوده تا با بارگیری آن از طریق iTunes، امکان کنترل دستگاه های هوشند از طریق ios وجود داشته باشد.

Google TV Remote

 این برنامه نیز مختص به دستگاه های ios بوده و امکان کنترل تمامی دستگاه های فعال شده اتصال بی سیم از طریق iPad، iPhone یا سایر دستگاه های ios را دارد.

انواع تلویزیون های قابل سفارش در فروشگاه آنلاین شو:

تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سونی

تلویزیون ال جی

تلویزیون شیائومی

تلویزیون هایسنس

تلویزیون شارپ

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخض های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه تیز فروش محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب