راهنمای خرید مناسب ترین اتو بخار خانگی

0 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
راهنمای خرید مناسب ترین اتو بخار خانگی
چکیده مقاله :

اتو یکی از لوازم مصرفی هر خانه ای می باشد و اگر در زمان خرید آن به کیفیت، طول عمر و نکات مهم جهت استفاده از آن توجه کافی داشته باشید، می توانید با همان کیفیت اولیه در دراز مدت از آن بهره ببرید.

اتو لباس یکی از پرمصرف ترین لوازم مصرفی هر خانه ای می باشد و اگر در زمان خرید آن به کیفیت، طول عمر و سایر ویژگی ها و نکات مهم جهت استفاده از آن توجه کافی داشته باشید، می توانید با همان کیفیت اولیه در دراز مدت از آن بهره ببرید. در ادامه شما را با بهترین مارک اتو بخار خانگی و مهم ترین نکات در زمان خرید آن آشنا می کنیم. 

بهترین مارک اتو بخار خانگی

میزان بودجه افراد در انتخاب بهترین مارک اتو لباس تاثیر بسیار زیادی می گذارد. از همین رو قبل از خرید باید بودجه خود را مشخص کرده و سپس به دنبال بهترین مارک اتو بخار خانگی باشید. اما به طور کلی می توانیم کشور های اسپانیا، آلمان و فرانسه را به عنوان برترین تولید کنندگان اتو بخار خانگی و برند هایی همچون تفال، براون، پاناسونیک، فیلیپس، مولینکس، بوش و هاردستون را پرچم داران برند های برتر در جهان بدانیم. 

مهم ترین نکات جهت خرید اتو بخار مناسب

زمانی که بودجه خود را جهت خرید اتو لباس تعیین کردید و برند مورد نظر خود را از میان برند های موجود انتخاب کردید، باید به مواردی چون توان مصرفی اتو بخار، جنس کف اتو بخار، وزن مناسب اتو بخار و طول سیم اتو بخار توجه کنید. در ادامه به هر کدام از این نکات خواهیم پرداخت. 

توان مصرفی اتو بخار

با توجه به میزان استفاده تان از اتو باید به توان مصرفی آن توجه داشته باشید. به طور معمول اتوها دارای قدرتی بین  900 تا 3000 وات می باشند و سرعت گرم شدن و بخار دهی دستگاه به توان آن بستگی دارد . به طوری که هر چه توان دستگاه بالاتر باشد، سرعت بخار دهی و گرم شدن آن نیز بیشتر خواهد بود. 

جنس کف اتو بخار

کف اتو بخار از جنس هایی مانند استیل، سرامیک و تیتانیوم تولید می شود. استفاده از کفه های استیل که بیشتر در ساخت اتو های بدون بخار یا همان اتو های خشک از آن ها استفاده می شد، امروزه دیگر چندان کاربردی نداشته و از دور خارج شده است. بهترین کف اتو بخار کف هایی می باشد که از جنس سرامیک یا تیتانیوم تولید شده باشد چرا که به لباس های نازک و یا پلی استر نمی چسبند و از سوختن آن ها جلوگیری می کنند. 
توجه داشته باشید سطح کف اتو بخار باید کاملا صاف باشد. برای اطمینان از صاف بودن کف اتو بخار یکی از چشمانتان را بسته و با چشم باز دیگر به سطح کفه اتو نگاه کنید و از موج دار نبودن آن مطمئن شوید. 

وزن مناسب اتو بخار

وزن مناسب اتو بخار با توجه به قدرت بدنی افراد تعیین می شود. برای مثال ممکن است اتو برای فردی بسیار سبک باشد و در این صورت اتوکشی خوبی نخواهد داشت. ممکن است یک اتو برای فردی دیگر خیلی سنگین باشد که در این صورت فرایند اتوکشی او را بسیار خسته خواهد کرد. از این رو قبل از خرید، اتو را در دست گرفته و وزن آن را با توانایی بدنی خود چک کنید. 

طول سیم اتو بخار

توجه به طول مناسب و متعادل سیم اتو در زمان خرید آن بسیار با اهمیت می باشد. سیم اتو نباید بسیار بلند یا بسیار کوتاه باشد. علاوه بر این سری متصل سیم برق و اتو باید قابلیت چرخش آسان داشته تا در زمان اتوکشی مزاحمتی برای شما ایجاد نکند. اگر دچار این مشکل هستید می توانید از اتو بخار های بدون سیم موجود در بازار کمک بگیرید.

 

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخض های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه تیز فروش محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب