لطفا برای‌ استعلام قیمت لحظه ای خرید و مشاوره با این شماره ها در ارتباط باشید.

جهانگیری 09187777014
پشتیبانی 08734231799

نکاتی که قبل از خرید جاروبرقی باید به آن توجه کنید

0 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
نکاتی که قبل از خرید جاروبرقی باید به آن توجه کنید
چکیده مقاله :

‌جاروبرقی یکی از مهم ترین وسایل نظافت در خانه است که در سال ۱۹۰۱ برای اولین بار توسط یک دانشمند انگلیسی اختراع شد و پس از آن در شکل های گوناگونی طراحی و تولید شد.

‌جاروبرقی یکی از مهم ترین وسایل نظافت در خانه است که در سال ۱۹۰۱ برای اولین بار توسط یک دانشمند انگلیسی اختراع شد و پس از آن در شکل های گوناگونی طراحی و تولید شد. در حقیقت جاروبرقی یکی از اصلی ترین لوازم هر خانه ای است و نمی توان اهمیت و کاربرد موثر آن را در نظافت منزل نادیده گرفت.همانطور که می دانید جاروبرقی به عنوان یک وسیله گران قیمت شناخته می شود و خرید آن باید از فروشگاه های معتبر صورت بگیرد. امروزه این وسیله در طرح ها، اندازه ها و رنگ های گوناگونی تولید و ارائه می شوند و به دلیل تنوع گسترده مدل های آن توسط برند های مختلف ایرانی و خارجی، انتخاب یک جاروبرقی مناسب ممکن است افراد را دچار سردرگم کند. در این میان افرادی نیز هستند که ممکن است استفاده از جاروبرقی به دلایلی چون گرد و خاکی که از خود به وجود می آورد، صدای بلند و یا گرمای ناشی از موتور آن برایشان آزار دهنده باشد. از این رو باید قبل از خرید جاروبرقی به تمامی نکاتی که می تواند بر روی عوامل ذکر شده اثر بگذارد توجه کرد. در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم که به شما در انتخاب یک جاروبرقی مناسب کمک می کند.

مشخص کردن نیاز خود قبل از خرید

مشخص کردن نیازها و خواسته های خود از جاروبرقی مهم ترین موضوع قبل از خرید آن می باشد. همانطور که گفتیم انواع گوناگونی از جاروبرقی ها با ظرفیت های مختلف وجود دارد و هر کدام نیز برای مکان های خاصی طراحی شده اند. ازاین رو با مشخص نمودن نیاز خود و استفاده از راهنمایی های فروشنده، نوع مناسب جاروبرقی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

توجه به قدرت مکش

بسیاری از افراد به دلیل تصور آنکه قدرت مکش جاروبرقی با توان موتور رابطه ی مستقیم دارد، در هنگام خرید توجه خود را بر روی میزان توان موتور می گذارند حال آنکه توان مکش به عنوان یک پارامتر جداگانه بوده و هنگام خرید نیز باید به صورت جداگانه بررسی شود.

در دسترس بودن قطعات و خدمات پس از فروش

فراموش نکنید که حتی اگر از مدل های خارجی جاروبرقی نیز خریداری کنید، در نهایت به سرویس یا تعویض قطعات آن نیاز پیدا خواهید کرد. بنابراین جهت تعمیر جاروبرقی خود به تعمیرگاه های مجاز رفته و از استفاده از قطعات فابریک برای دستگاه خود از جانب آن ها مطمئن شوید. این موضوع  در کیفیت دستگاه اثرگذار بوده و آن را ثابت نگه می دارد.

توجه به صدای جاروبرقی

سروصدای زیاد جاروبرقی می تواند برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد به همین جهت در زمان خرید جاروبرقی مورد نظر خود به دفترچه راهنما و میزان صدای تولیدی آن که بر حسب دسی بل شناسایی می شود، توجه کنید.

توجه به وزن جاروبرقی

از دیگر عوامل مهم در زمان انتخاب و خرید جاروبرقی، وزن آن می باشد. امروزه شرکت های محتلف با بهره گیری از برترین تکنولوژِی های موجود اقدام به تولید جاروبرقی با وزنی حدود 4 کیلو کرده اند. این میزان برای استفاده خانگی بسیار مناسب می باشد.

توجه به قدرت تحرک جاروبرقی

جاروبرقی باید بتواند به راحتی و در کمترین زحمت حرکت و بدین ترتیب در تمیزی محیط نیز از خود سرعت عمل بالایی نشان دهد.

توجه به ظرفیت مناسب کیسه

ظرفیت کیسه جاروبرقی باید متناسب با نیاز افراد بسته به اینکه در آپارتمان، خانه ویلایی و ... زندگی می کنند، باشد. با دقت در حجم کیسه جاروبرقی می توان در هزینه های خود نیز صرفه جویی کرد.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخض های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه تیز فروش محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب