چگونه طول عمر ماشین لباس شویی خود را افزایش دهیم ؟

0 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
چگونه طول عمر  ماشین لباس شویی خود  را افزایش دهیم ؟
چکیده مقاله :

ماشین های لباس شویی یکی از مهم ترین دستگاه های کاربردی در هر خانه ای می باشند. بنابراین توجه و مراقبت کردن از آن ها امری مهم است تا ماشین لباس شویی بتواند کارایی خود را در گذر زمان از دست ندهد

ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین دستگاه های کاربردی در هر خانه ای می باشند. بنابراین توجه و مراقبت کردن از آن ها امری مهم است تا ماشین لباس شویی بتواند کارایی خود را در گذر زمان از دست ندهد و با همان کیفیت اولیه به کار خود ادامه دهد. از این رو استفاده از ماشین های لباس شویی تنها به جمع کردن لباس ها و ریختن آن ها در ماشین خلاصه نمی شود. نکات فراوانی وجود دارد که با رعایت کردن آن ها می توان از آسیب های زیادی که ممکن است به ماشین و لباس هایتان وارد شود، جلوگیری کرد.

مطالعه کارکرد صحیح هر دستگاه پس از خرید می تواند اطلاعات بسیار مفیدی را به مشتریان بدهد. حتی پس از خرید ماشین لباس شویی نیز که شاید همگی با کاربرد و نحوه استفاده از آن آشنا باشیم، باید دفترچه راهنمایش را مطالعه کنیم. چرا که با پیشرفت صنعت، عملکرد و امکانات جدیدی به آن ها اضافه شده و با آگاهی از آن ها می توان از خرابی ها و مشکلات پیشگیری کرده و در نهایت سبب افزایش طول عمر و راندمان ماشین لباس شویی شد. در ادامه به مهم ترین نکات در این زمینه اشاره می کنیم.

به صدای تق تق ماشین لباس شویی خود توجه کنید

پس از خرید ماشین لباس شویی مورد نظر خود باید آن را بر روی سطحی صاف و مناسب نصب کنید. در صورتی که ماشین لباس شویی بلرزد و یا تق تق کند به مرور زمان باید آن را تعویض کرد و یا هزینه های زیادی را صرف تعمیر آن پرداخت. پیشنهاد می کنیم هنگام نصب دستگاه از نمایندگی معتبر بخواهید تا همراه شما ماشین لباس شویی را امتحان کند و شما از نبود هیچگونه صدای تق تق یا مشکلی مطمئن شوید.

برای شستن لباس های زیپ دار باید زیپ آن ها را ببندید

این نکته به همان سادگی است که گفته شد اما نبستن زیپ ها می تواند به راحتی نیز به لباس های دیگر شما صدمه بزند.

از اضافه کردن پودر بیش از اندازه جلوگیری کند.

برای داشتن لباس هایی تمیز باید طبق دستور از پودر شوینده استفاده کرد. استفاده بیش از حد از پودر های شوینده سبب اختلال در کار ماشین می شود.

هرگز لباس هایتان را در داخل ماشین لباس شویی جمع نکنید

حتما شما هم توجه کرده اید که گاهی اوقات فضای داخل ماشین لباس شویی بوی بدی به خود می گیرد. این موضوع به دلیل جمع شدن لباس ها در یک روز، دو روز یا بیشتر است. بنابراین هرگز لباس هایتان را در داخل ماشین لباس شویی جمع نکنید. می توانید یک سبد در کنار ماشین لباس شویی خود داشته باشید تا لباس های کثیف را به مرور در داخل آن جمع کنید. پس از شستشو در ماشین را باز بگذارید تا خشک شود. همچنین می توانید از نصف فنجان جوش شیرین استفاده کنید تا  علاوه بر از بین بردن بوی بد ماشین لباس شویی، آن را ضدعفونی کرده باشید. 

جهت ضدعفونی ماشین لباس شویی خود از پاک کننده های خانگی استفاده کنید

یک فنجان سرکه و جوش شیرین را داخل ماشین ریخته و آن را روشن کنید تا چرخ کوتاهی بزند. به این ترتیب با درصد بسیاری از باکتری ها خداحافظی خواهید کرد.

به شتسشوی فیلتر ماشین لباس شویی خود توجه کنید

یکی از مواردی که باید همیشه حواستان به آن باشد، فیلتر ماشین لباس شویی می باشد. تمامی ماشین های لباس شویی فیلتر دارند و برای پیدا کردن آن ها می توانید به دفترچه دستگاه خود مراجعه کنید. همچنین برای جلوگیری از بوی بد باید آب هایی را که داخل درب جمع می شوند پاک کرده و سپس دکمه شتستشو را بزنید تا باقی مانده پودرها نیز شسته شوند.

به لیبل پشت لباس شویی توجه کنید

ماشین های لباس شویی مدرن و جدید، برای شستن انواع لباس ها دور های متفاوتی دارند و بنابر این قبل از قراردادن لباس ها در ماشین باید لیبل آن ها را چک کنید.

انواع ماشین لباس شویی قابل سفارش در فروشگاه تیز فروش:

ماشین لباس شویی ال جی

ماشین لباس شویی سامسونگ

 

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخض های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه تیز فروش محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب