فناوری های بکار رفته در نسل جدید ماشین ظرف شویی ال جی

0 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
فناوری های بکار رفته در نسل جدید ماشین ظرف شویی ال جی
چکیده مقاله :

امروزه دلایل زیادی از قبیل کمبود وقت، مصرف بالای آب و مواد شوینده و به طور کلی خستگی از ایستادن های طولانی مدت سبب شده است تا ماشین های ظرف شویی به یکی از کالا های پرکاربرد آشپزخانه ها بدل شود و جای شستشوی دستی ظروف را بگیرد

امروزه دلایل زیادی از قبیل کمبود وقت، مصرف بالای آب و مواد شوینده و به طور کلی خستگی از ایستادن های طولانی مدت سبب شده است تا ماشین های ظرف شویی به یکی از کالا های پرکاربرد آشپزخانه ها بدل شود و جای شستشوی دستی ظروف را بگیرد. از مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی می توان به شتسشوی بهتر ظروف و کاهش میزان مصرف آب و مواد شوینده اشاره کرد. در ادامه جدید ترین امکانات ماشین ظرف شویی ال جی را که به عنوان یکی از پرطرفدار ترین برند های موجود در بازار شناخته می شود، با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

 

 

فناوری True Steam

با استفاده از این این فناوری، ابری از بخار آب بسیار داغ بر روی ظروف قرار می گیرد و علاوه بر تمیز کردن ظروف سبب کمتر شدن لکه های بجا مانده بر روی ظروف شسته شده می شود. در این روش قدرت پاک کنندگی بسیار بالا بوده و توانایی جدا کردن مواد غذایی خشک شده و حتی سوخته بر روی ظروف را نیز دارد.

قابلیت Multi Motion

با وجود این قابلیت ماشین لباس شویی به یک بازوی اضافی مجهز می شود که دارای امکان حرکت رفت و برگشتی و دورانی به صورت توام می باشد. با وجود این بازو، آزادی عمل ماشین لباس شویی بیشتر شده و تمامی ظروف بدون توجه به شکل و محل قرارگیری آن ها به خوبی شسته می شوند. از دیگر مزایای این نوع قابلیت می توان به کاهش زمان انجام فرایند شستشوی کامل به کمتر از یک ساعت اشاره کرد.

قابلیت Dual Zone

در دستگاه های دارای موتور بدون تسمه این قابلیت وجود دارد که از طریق آن امکان تنظیم فشار آب در هر طبقه فراهم شده است. به طور کلی لیوان هایی که چندان هم کثیف نیستند در طبقه بالایی و با فشار معمولی شسته می شوند و ظروف بسیار چرب نیز در طبقات پایینی مانند ماهی تابه ها با فشار بسیار زیادی چربی زدایی خواهند شد.

طراحی خلاقانه Easy Rack Plus

ممکن است برخی از ظروف بزرگ را پس از پر شدن ماشین ظرف شویی نتوانیم در آن جای دهیم. از این رو طراحی جدید و خلاقانه ای به ماشین های ظرف شویی ال جی اضافه شده است که امکان تغییر ارتفاع طبقات در آن وجود داشته و با فشردن یک دکمه می توان ارتفاع طبقات را به اندازبرشه ی دلخواه تغییر داد.

موتور اینوتر دایرکت درایو

در طراحی جدید ال جی و با ادغام دو فناوری موتور اینورتر و موتور دایرکت درایو، امکان صرفه جویی تا 17 درصد در مصرف انرژی و 40 درصد در مصرف آب وجود دارد.

سیستم Smart Diagnosis

با استفاده از این فناوری می توان از رفت و آمد تعمیرکاران در زمان ایجاد مشکل جلوگیری کرد. به طوری که باید برنامه عیب جویی ال جی بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و سپس با متخصصان مجاز شرکت تماس بگیرید و کلید تشخیص عیب را فشار دهید. به همین راحتی مشکل دستگاه شما حل خواهد شد.

انواع ماشین ظرفشویی قابل سفارش در فروشگاه تیز فروش:

ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی دوو

ماشین ظرفشویی سامسونگ

ماشین ظرفشویی بکو

ماشین ظرفشویی بوش

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخض های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه تیز فروش محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب