بهترین مارک های ماشین لباسشویی در سال 2021

0 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
بهترین مارک های ماشین لباسشویی در سال 2021
چکیده مقاله :

خرید بهترین مارک ماشین لباسشویی می تواند بسیار گیج کننده باشد زیرا می توانید، مدل هایی با مارک های مختلف ، ظرفیت های مختلف ، فناوری های مختلف و قیمت های متغیر را در بازار ایران پیدا کنید.

خرید بهترین مارک ماشین لباسشویی می تواند بسیار گیج کننده باشد زیرا می توانید، مدل هایی با مارک های مختلف ، ظرفیت های مختلف ، فناوری های مختلف و قیمت های متغیر را در بازار ایران پیدا کنید. با توجه به اینکه نیاز هر فرد به شستن لباس متفاوت است ، نمی توان گزینه ای جامع برای همه معرفی کرد.

با تحقیق در مورد نیازهای خریدار ایرانی ، ما مجموعه ای از بهترین ماشین های لباسشویی برای سال 2021 را از مارک های مختلف ، ظرفیت ها ، مدل ها و قیمت ها در سایت های سازنده محصول و همچنین در سایت های معتبر ایرانی و خارجی ارائه کردیم.این شامل مصرف کنندگان ، از جمله خانواده های بزرگ یا سازمان ها می شود ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که بهترین ماشین لباسشویی برای سال 2021 را با کمترین قیمت خریداری خواهید کرد و برای مدت طولانی نیازی به جستجو در وب برای خواندن راهنمای خرید ماشین لباسشویی ندارید.

1.ماشین لباسشویی AEG L8FS86699 Built-In

بسیاری از افراد خرید ماشین لباسشویی آلمانی را توصیه می کنند زیرا ماشین لباسشویی آلمانی از کیفیت بالایی برخوردار است. این ماشین لباسشویی با موتور پیشرفته اینورتر ، با وجود سرعت 1600 دور در دقیقه ، بسیار ساکت است و فضای کمی در خانه شما اشغال می کند. ماشین لباسشویی جدید AEG با صفحه نمایش ، کمک شستشو ، قفل کودک و حسگرهای مختلف به یکی از هوشمندترین گزینه ها تبدیل شده است. از دیگر ویژگی آن میتوان به مصرف انرژی A++ ظرفیت 9 کیلویی و صدای 47 دسیبلی و وزن 78 کیلوییش اشاره کرد.

 

2.ماشین لباسشویی LG WM-G128SS-GSC

کیفیت بالا و ویژگی های غنی این ماشین لباسشویی مانع از کاهش کارایی آن نمی شود و مانند بسیاری دیگر از محصولات شرکت "الجی" میزان مصرف انرژی را در بهترین نمونه آن مشاهده می کنیم. این ماشین لباسشویی به وزن 12 کیلوگرم یکی از بهترین طراحی های مدرن را دارد که توانسته مخزن خود را با ظرفیت زیادی در حجم کلی بسیار کمی قرار دهد. بسیاری از افراد تصور می کنند که مخزن شستشو را یک حرکت ساده در جهت عقربه های ساعت بچرخانند ، اما این مدل پیشرفته توانایی چرخش لباس در 6 حرکت مختلف از جمله پیچاندن ، غلتاندن و سایش را دارد ، به طوری که پس از شستشو هیچ کثیفی روی لباس باقی نمی ماند.

3.ماشین لباسشویی 8 Bosch WAW3266XIR

ماشین لباسشویی سری 8 بوش در زمان خرید و سپس در حین استفاده یک گزینه اقتصادی است که علی رغم قدرت شستشوی بالا ، از منابع به خوبی استفاده می کند. ما با یکی از بهترین ماشین های لباسشویی برای سال 2021 از نظر کارایی مصرف روبرو هستیم که توانایی بالایی در کاهش مصرف آب ، مواد شوینده و برق دارد. این دستگاه با تخمین حجم و آلودگی لباس ، قبل از شروع کار مقدار مواد شوینده و آب مورد نیاز را محاسبه می کند و با کمترین مصرف ، بیشترین پاکیزگی را فراهم می کند.از ویژگی ان میتوان به مصرف انرژی A++ و ظرفیت 10 کیلویی و صدای 72 دسیلبی و وزن 81 کیلویی و... اشاره کرد.

4.ماشین لباسشویی Samsung H147

یکی ازبهترین مارک های لباسشویی همین سامسونگ است. یکی دیگر از گزینه های خانوادگی با ظرفیت بالا که توانایی شستن تعداد زیادی لباس در مدت زمان کوتاه را دارد. در ارائه این محصول ، سامسونگ قول می دهد کهH147  برای مدت طولانی بدون نقص کار خواهد کرد ، اما در صورت نقص ، توانایی شناسایی هوشمندانه نقص یا عملکرد نادرست ، راهنمایی های لازم را بدون نیاز به متخصص ارائه می دهد. فناوری VRT Plus سر و صدا و لرزش دستگاه را به حداقل می رساند و به لطف سیستم های مراقبت از دستگاه می تواند در برابر موج یا دستکاری کودکان محافظت شود.

دیگر ویژگی آن میتوان به مصرف انرژی A++ و ظرفیت 12 کیلویی و دور موتور 1400 دور در دقیقه ای و صدای 76 دسیبلی و صفحه نمایش دیجیتالی اشاره کرد.

5.ماشین لباسشویی Bosch WAK2426SIR

اگر در یک خانواده کوچک زندگی می کنید و نمی خواهید هزینه زیادی را برای ماشین لباسشویی صرف کنید ، پس این ماشین لباسشویی بوش یک گزینه اقتصادی است. تمام تلاش تولیدکنندگان در جهت کاهش زمان و منابع مورد نیاز برای کار با این دستگاه است ، به طوری که با زمان خشک شدن بسیار مطلوبی از 30 دقیقه مواجه خواهیم شد. علاوه بر کاهش زمان شستشو و خشک شدن ، با خرید ماشین لباسشویی بوش میزان قابل توجهی از انرژی صرفه جویی می کنید. این شرکت 14 برنامه شستشوی مختلف را برای از بین بردن هر نوع آلودگی بسته به نوع بافت و دوخت لباس ارائه داده است. از بعضی ویژگی این محصول میتوان به مصرف A++ و ظرفیت 7 کیلویی و صدای 70 دسیبلی و وزن 73 کیلویی اشاره کرد.

متن پایانی:

در این مقاله سعی شد انواع مختلف بهترین مارک های ماشین لباسشویی را در قیمت و اندازه و... مختلف به شما معرفی کنیم. در ادامه اگر مدل های بیشتر و بهتری را میشناسید با کامنت گذاری به ما معرفی کنید.

انواع ماشین لباس شویی قابل سفارش در فروشگاه تیز فروش:

ماشین لباس شویی ال جی

ماشین لباس شویی سامسونگ

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخض های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه تیز فروش محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب