لطفا برای‌ استعلام قیمت لحظه ای خرید و مشاوره با این شماره ها در ارتباط باشید.

جهانگیری 09187777014
پشتیبانی 08734231799

مهم ترین نکات هنگام خرید لوازم خانگی

0 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
مهم ترین نکات هنگام خرید لوازم خانگی
چکیده مقاله :

یکی از موارد مهم و متداولی که امروزه در هنگام خرید لوازم خانگی مطرح شده و به عنوان اصلی ترین دغدغه خانواده ها شمرده می شود، بحث قیمت های بالا لوازم خانگی و بدتر از آن س

یکی از موارد مهم و متداولی که امروزه در هنگام خرید لوازم خانگی مطرح شده و به عنوان اصلی ترین دغدغه خانواده ها شمرده می شود، بحث قیمت های بالا لوازم خانگی و بدتر از آن سیر صعودی آن می باشد که در نتیجه قدرت خرید مردم در اساسی ترین لوازم مصرفی خانه شان، سیر نزولی پیدا می کند. خب در این شرایط چاره چیست و چه باید کرد؟

همانطور که می دانید قسمت زیادی از مبلغ نهایی لوازم خانگی که به خریداران اعلامی می شود، مربوط به هزینه هایی است که در طول مسیر فروش به واسطه ها پرداخت شده است. بنابر خرید یک کالا از مرز و یا فروشگاه هایی که واردات بدون واسطه دارند، ارزان تر بوده و پیشنهاد می شود. چرا که مبالغی چون کرایه بار و انبار شدن آن و همچنین مبالغی که در این مسیر به دلال ها داده می شود، از مبلغ کالای فروخته شده در مغازه ها و بازار ها کاسته می شود.

یکی از نکات مهم دیگری که باید در خرید کالا آن را در نظر بگیرید، قیمت بیشتر کالاها در کلان شهر ها به نسبت شهر های کوچک تر است. به طوری که قیمت یک دستگاه با برند یکسان در شهر های کوچک پایین تر است همان دستگاه در کلان شهر هاست که این موضوع می تواند حتی ناشی از معروف بودن یک شهر و به طور مثال شهر تهران باشد. در این جا نام تهران خود به عنوان یک برند گران قیمت شناخته می شود که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت کالاها داشته باشد. بنابراین جهت خرید لوازم مورد نیاز خود می توانید به شهر های کوچک تر رفته و یا از فروشگاه ها و شهر هایی کالا های خود را خریداری کنید که دارای واردات بدون واسطه می باشند. فراموش نکنید همیشه پایین بودن قیمت یک کالا دلیلی بر اصل بودن آن نیست.

چگونه می توان از کیفیت این کالا ها با قیمت کم تر اطمینان پیدا کرد؟

همانطور که گفتیم به دلایل ذکر شده قیمت یک کالای یکسان در فروشگاه های مناطق مرزی با فروشگاه های داخل شهر های اصلی و کلان شهر ها بسیار متفاوت است و تفاوتی میان کالا ها وجود ندارد. بنابر این خرید از این مناطق بسیار به صرفه بوده و از دغدغه های شما در گرانی کالا های مورد نیازتان می کاهد. اما اطمینان از اعتبار فروشگاهی که می خواهید کالای خود را به این روش خریداری کنید، الزامی است. توجه داشته باشید که در تمامی فروشگاه ها و شهر ها چه مناطق مرزی باشد و چه پایتخت و کلان شهرها، اجناس تقلبی و بدون گارانتی وجود دارد.

اغلب از این موضوع نیز سواستفاده دیگری شده و قیمت بالا احساس اورجینال بودن را به افراد القا می کند. که باید مراقب این احساس نیز باشید.

در فروشگاه تیز فروش می توانید لوازم خانگی خود را با کیفیتی بالا و قیمتی پایین تهیه کنید. در تیز فروش واردات محصولات صورت می گیرد و با همان قیمت پایین در اختیار مشتری قرار می گیرد. جهت مشاوره و خرید می توانید با شماره های درج شده در داخل سایت تماس بگیرید.  

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخض های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه تیز فروش محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب